Имате въпроси ? Разгледайте най-често задаваните въпроси към екипа на ВЕДО БГ.

Мога ли да направя поръчка по телефон?
Да! Винаги можете да се свържете с нас на телефон: 0877 31 68 69 и да направите вашата поръчка.

Мога ли да направя поръчка без регистрация?
Разбира се, че да! Можете да направите поръчка без да се рагистрирате в сайта.

Какъв е срокът за доставка на поръчките?
Всички поръчки се обслужват в рамките на 1 работен ден, след като бъдат получени при нас. Поръчки направени след 15:00 и заявени за доставка чрез Спиди, се обслужват на следващия работен ден.

Предлагате ли безплатна доставка?
Да, при поръчки над 99 лв.

Как мога да платя за поръчката която желая да направя ?
Може да платите с наложен платеж или чрез кредитна/дебитна карта.

Какво означава “Налично (може да бъде поръчан и преди запълване на наличност)”?
Възможно е да виждате това съобщение в детайлите на някои от продуктите предлагани в магазина на Ведо. Това означава, че продукта не е наличен към момента, но имаме поръчано количество което очакваме в следващите 3-7 работни дни. Когато продуктите пристигнат в магазина, Ние ще се свържем с вас за да потвърдите поръчката, след което тя ще бъде изпратена до Вас.

Мога ли да получа код за отсъпка?
Да, след като направите първата си поръчка и оставите ревю за продуктите които сте закупили, автоматично ще получите код на имейл за 10% отстъпка. Кода ще може да използвате еднократно в рамките на 365 дни, при следващата направена от Вас поръчка.

Ако не съм доволен от продукта който съм поръчал, мога ли да го върна?
Разбира се, че да! Имате 14 дневен срок за връщане от датата на създаване на вашата поръчка. Просто е нужно да попълните формуляра за връщане.

С кои куриерски фирми изпращате поръчките?
Всички поръчки се изпращат с куриерските фирми – Спиди и Еконт (до офис или адрес за сметка на купувача).